Eastanbul yra rytietiško maisto kultūrą atstovai Lietuvoje, kurie taip pat yra didžiausi Turkiškų prekių importuotojai mūsų šalyje. Įmonei priklauso keletas Viduržemio jūros regiono prekių parduotuvių, o Ogmios mieste esančioje įsikūręs ir restoranas "Meze".
Įmonė žengė į maitinimo paslaugų rinką, planavo reklamines kampanijas, todėl atsirado poreikis susitvarkyti savo įvaizdį internetinėje erdvėje, nes iki tol veikė tik elektroninė parduotuvė, kuri buvo orentuota į pardavimus, o ne į įvaizdžio formavimą.
Reikalinga visas įmonės veiklos kryptis pristatanti interneto svetainė, kurios informacinė architektūra leistų kuo skalndžiau įgyvendinti visus su komunikacija susijusius iššūkius.
Iššūkis mums, dėl kalbų ir kultūrinių skirtumų neprivelti klaidų formuojant užduotį ir kiek neįprastas tempas, nes projektą reikėjo įgyvendinti "vakar".
Klientas išreiškė pageidavimą, kad jų tinklapis turi būti priešingai nei daugelis rinkos žaidėjų tamsus, o ne šviesus. Išanalizavus esamą ir planuojamą turinį pasiūlėme nesudėtingą informacinę architektūrą, kurioje didelį dėmesį skyrėme "savaime suprantamai" informacijai iškomunikuoti.
Svetainė draugiška tiek vartotojui, tiek administratoriui.
Įgyvendinta pritaikymas išmaniesiems įrenginiams.