Klientas
Reikliausias klientas

Pats reikliausias klientas esame mes patys sau. Mes, kaip verslo organizacija,  susiduriame su panašiais iššūkiais, kaip ir mūsų klientai. 

Situacija

Taip susiklostė aplinkybės, kad 2017 metais turėjome skirti dėmesio sau. Per laiką išsigrynino įmonės veiklos kryptys, išryškėjo keletas nišinių paslaugų, kurias iškraustėme į atskiras internetines erdves. Webas.lt vardas liko tik mūsų pagrindinei, kūrybingų interneto projektų kūrėjų, profesionalų veiklai pristatyti.

Norėjome patrauklesnio įvaizdžio, kuris paprastai, greitai ir aiškiai atskleistų mūsų kūrybiškumą bei profesionalumą.

Užduotis

Sukurti šių dienų interneto svetainių dizaino lūkesčius atitinkančią interneto svetainę, kuri sukurtų norą ne tik mumis pasigrožėti, bet ir susipažinti su mumis gyvai.

Faktas senas, kaip Pasaulis. Darbo mes turime, o dabar norime ir trupučio DĖMESIO. Ir dar darbo.

EIGA

Pirmoji problema, kurią reikėjo išspręsti, tai atitinkamo lygio ir minties iliustracijos. Labai nesinorėjo nueiti tradiciniu technologinių įmonių įvaizdžio keliu. Gamybinį procesą imituojantis, stalo futbolo žaidžiantis, būtinai tik prie prakąsto obuolio ekranų pūpsantis jaunimas - tai ne mes. Pagalvojome, kad būtų šaunu vizualizuoti savo svajonių biurą, kad jau dabartinis niekuo ir neypatingas. Pateikėme viziją interjero dizaineriui, kuris sukūrė mums visą seriją iliustracijų.

Svetainei pagyvinti sukūrėme pikselių vilką, kuris ne tik pagyvina svetainę, bet ir siunčia žinutę. Jis pas mus todėl, kad Vilniaus, kaip technologijų miesto įvaizdis, užsieniečių akyse auga - galvojame, kad reikia tai išnaudoti. 

Norėjome iškomunikuoti, kad kokybė neatsiranda iš niekur, kad geriems rezultatams reikalingas bendras supratimas apie procesus. Tam tikslui pasiekti paruošėme mini infografiką, o po išsiliejančiu vaizdu paslėpėme ir dar vieną svarbią žinutę apie kainodaros principus.

Prie atliktų darbų atsirado trumpi pasakojimai  kas, kaip ir dėl ko. Ne moksliniai skaitiniai, bet tikime, kad kažkam jie bus naudingi ir  įkvepiantys. O iš tikrųjų tai supratome, kad tai bene geriausias būdas iškomunikuoti, kaip dirbame, kaip mąstome, kas buvo iki mūsų, koks rezultatas po mūsų.

Skiltyje "Apie mus" pristatome mūsų komandorus. Tai žinia apie žmones, su kuriais reikia kalbėtis dėl naujų projektų. Sąmoningai, komandoje neturime tik pardavėjo pozicijos. Mūsų supratimu, tik kūrybiniame/ gamybiniame procese esantis žmogus gali iki galo suprasti, ką parduoda.

Kontaktuose sudėjome visą reikalingą informaciją, kad klientai nenueitų pas konkurentus, o kuo lengviau mus surastų.

Paskutinis ir bene svarbiausias momentas -  mūsų interneto svetainėje yra kontakto gavimas. Mes ne tik kiekvieno puslapio pabaigoje paraginame susisiekti, bet ir panaudojome labai gerą teisingos kontaktinės formos praktiką, kuri leidžia mums nepamesti nei vieno norinčio su mumis pabendrauti. Aha, parašykite  ir pamatysite.

Ar gavome dėmesio? Taip. Gavome ir dėmesio, ir darbo.

Finale atsinaujinimą galime laikyti gan vykusiu, o jei perskaitėte iki šios paskutinės eilutės, tai dar labiau vykusiu, nes jūs jau norite mums parašyti!

Atlikome

  • Analizė

  • Informacinė
    architektūra

  • Prototipas

  • Dizainas

  • Programavimas

  • Turinio
    kėlimas

  • Prisitaikantis
    dizainas

  • Tekstų
    kūrimas

  • Planiniai
    atnaujinimai

  • Rezultatų
    stebėjimas
Technologijos