„Vilniaus alus“ yra alaus ir natūralių gėrimų darykla Vilniuje. Įmonė prekiauja natūraliai fermentuojamu ir brandinamu alumi, gira bei gaiviaisiais gėrimais, valdo mažmeninės prekybos krautuvių tinklą bei plėtoja jų frančizę.
Detalės užgožia visumą - taip būtų galima apibendrinti senosios įmonės svetainės problemas. Žinoma, Johano Grutzkos tapytų Vilniaus paveikslų detalės yra svarbi „Vilniaus alaus“ tapatybės dalis, tačiau juk nebūtina jai skirti viso puslapio, o lankytojui tiesioginę naudą duodantį turinį palikti nuošalyje. Kita problema buvo padrika, grynuoju tekstu sudėta informacija.
Esamo turinio pagrindu sukurti vizualiai patrauklią, lankytojui patogią, mobiliems įrenginiams pritaikytą interneto svetainę ir kiek įmanoma labiau sutrumpinti vartotojo kelią nuo pasirinkto miesto iki konkrečios parduotuvės detalios informacijos (darbo laiko, asortimento, apmokėjimo galimybių).
Pirmiausia griežtai atskyrėme ir į tinkamas vietas sustatėme turinio prioritetus - produktus, krautuves, naujienų pranešimus.
Vartotojo dėmesį nukreipėme ten, kur reikia. Pavyzdžiui, krautuvių filtre panaudojome kiek nestandartinį sprendimą (taip ne tik lengviau rasti reikiamą miestą, bet ir gerai matosi parduotuvių tinklo apimtys); taip pat žymiąją iliustraciją, kad neužgožtų produktų, nutūpdėme puslapio apačioje bei papildėme keletu jungiančių detalių.
Radome tinkamas formas tekstinei informacijai.
Vidinėms įmonėms reikmėms sukūrėme dokumentų banką, kurio turinys matomas visiems, tačiau siuntimo galimybė apribota slaptažodžiu.