„Opal Transfer“ yra Londone įsikūrusi piniginių perlaidų kompanija, viena greičiausių tokio tipo įmonių Europoje. Piniginius pervedimus į Bulgariją, Čekijos Respubliką, Estiją, Latviją, Lenkiją, Lietuvą ir Slovakiją modernių technologijų dėka galima pervesti tą pačią dieną. Kompanija veikia visoje Europoje, įskaitant Norvegiją, Monaką ir San Mariną.
Vienas iš nedaugelio darbų, kai klientas iš tiesų žinojo, kokio rezultato pageidauja, turėjo viziją ir mokėjo visa tai paprastai paaiškinti. Svetainės atnaujinimu buvo siekiama ne tik atrodyti šviežiau, bet ir pakeitimų vykdymo metu išlaikyti turimas pozicijas paieškos sistemų rezultatuose. Taip pat buvo mestas iššūkis teisingai suprojektuoti turinio valdymo sprendimus: tinklalapis turi 11 kalbų ir yra itin gyvybingas dėl dažnų turinio papildymų.
Senosios svetainės turinio pagrindu sukurti paprastą, patogų, vizualiai patrauklų ir efektyvų komunikacijos įrankį internete.
Darbų pradžioje gavome svetainės atnaujinimo gaires prototipo pavidalu, kurį šiek tiek pakoregavome pagal gerąsias UX praktikas.
Bendrą dizaino koncepciją sukūrėme sklandžiai, tačiau strigome ties detalėmis, o didelei kompanijai svarbios būtent jos. Todėl mūsų sukurtas dizainas labai ilgai neužsibuvo, o vizualinius dalykus perėmė Londone dirbanti „Opal Transfer“ komanda. Ji tinklalapį išlaižė iki blizgesio ir tebelaižo jį kasdien. Mes ir toliau vykdome su juo susijusias technines užduotis.
Bendrų pastangų dėka pasiekėme visus užsibrėžtus tikslus. Internetinio įvaizdžio prasme klientas pasivijo vieną po kito dygstančius pinigų pervedimo startuolius, o mums pavyko ne tik išlaikyti turimus paieškos sistemų rezultatus, bet kai kuriose šalyse juos netgi pagerinti.
Darbas su reikliu klientu atsiperka ne tik finansine prasme. Tokie projektai gerokai praplečia akiratį ir tarsi nuleidžia ant žemės šaltu veidu pareikšdami: „You know nothing, John Snow“.