Pagalba Danijoje yra nepriklausoma konsultacinė įmonė oficialiai įkurta 2013 metais, skirta Danijos šalyje gyvenantiems, dirbantiems ar laikinai šioje šalyje reziduojantiems fiziniams ir juridiniams asmenims iš Lietuvos. Įmonės specialistai konsultuoja teisiniais, mokestiniais, buhalteriniais, bei su socialinėmis lengvatomis susijusiais ar kitais panašaus pobūdžio klausimais. Pagrindinė įmonės veikla - Danijos lietuvio veiklumui trukdančių problemų sprendimas.
Klientui reikalingas interneto sprendimas, kuris ne tik reprezentuotų įmonės konsultacinę veiklą Danijoje, bet taip pat leistų gauti apmokėjimą už paslaugas prieš jas suteikiant, taupytų laiką tiek paslaugas teikiančiai įmonei, tiek jų klientams.
Sukurti solidžiai atrodančią interneto svetainę, kurioje nebūtų sudėtinga užsakyti konkrečias, tikslinei auditorijai aktualias paslaugas bei jas iš anksto apmokėti. Taip pat sukurti sprendimą, kuris leistų apmokestinti atvirus klausimus. Paprasčiau tariant, perkelti visapusišką paslaugų teikimą į internetą.
Išklausius klientą paaiškėjo, kad yra konsultacijų verslas, kuris veikia gan sklandžiai, tačiau reikalauja nemenkų žmogiškų resursų. Kelias nuo užsakymo iki paslaugos suteikimo ir apmokėjimo užtrunka per ilgai ir perdaug priklausomas nuo žmogiškojo faktoriaus. Todėl pirmiausiai išsiklausinėjome kaip duotuoju momentu veikia įmonė, kokie vidiniai procesai vyksta, kur slypi didžiausios verslo organizavimo problemos.
Pirmoji problema buvo su įmonės pozicionavimu. Daugelis pavadinimą "Pagalba Danijoje" traktavo kaip galimybę kreiptis visais gyvenimo Danijoje klausimais ir tą aktyviai darė. To pasakoje, įmonė sulaukdavo daug nenaudingų užklausų į kurias visvien tekdavo vienaip ar kitaip reaguoti, dažnai neatlygintinai. Kita problema buvo persudėtinga komunikacija su klientu, nes paslaugai suteikti reikalingi įvairūs duomenys, o tai reiškia nuolatinį susirašinįjimą, kalbėjimąsi telefonu. Paskutinė, bet labai svarbi problema - stringantis paslaugų apmokėjimas - išsprendę savąsias problemas žmonės neskuba apsimokėti sąskaitų.
Peržiūrėję paslaugų portfelį atlikome perskirstymą į konkrečias, abstrakčias paslaugas ir nemokamą informaciją. Konkrečioms paslaugoms parduoti sukūrėme e-komercijos sperendimą, kurio dėka įmonės klientai ne tik į priekį apmoka už paslaugą, bet ir specialių anketų pagalba suteikia tai paslaugai suteikti reikalingus duomenis. Abstrakčias paslaugas pavertėme atviraisiais klausimai, kurių kiekvienas apmokestinamas atskirai ir vadinasi "Greitoji konsultacija". Nemokamos "paslaugos" sugulė į faktų katalogą, kurį pavadinome "Ar žinojote, kad".
Sprendimas pasiteisinimo, investicija atsipirko.